یك فعال ضد جنگ ازارسال طومار 70 هزار امضایی به اوباما درمخالفت با جنگ خبر داد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'ریچارد گریو' در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طوماری با امضای 70 هزار نفر به نمایندگی از مردم آمریكا برای اوباما ارسال شده و از او مصرانه خواسته شده است در دام ترفندهای اسراییل نیفتد و وارد جنگ احتمالی با ایران نشود.

وی افزود: فعالان سیاسی و نهادهای صلح طلب در آمریكا در این نامه بر ضرورت دیپلماسی با ایران تاكید كرده و خواهان جلوگیری از هر گونه درگیری نظامی آمریكا و رژیم صهیونیستی با ایران شده اند.

ریچارد گریو گفت كه در این نامه تاكید شده است آمریكا نباید با ایران وارد جنگ شود بویژه كه اطلاعات امنیتی نادرست و تهدید به حمله نظامی غیر مسئولانه یك بار منجر به فاجعه جنگ در عراق شد.

ما باید ابتكار دیپلماتیك در پیش بگیریم و انتخاب نظامی را از روی میز برداریم.

'گریو' با بیان اینكه واشنگتن باید به فكر ابتكارات دیپلماتیك باشد، گفت: جای تاسف است كه به خاطر انتخابات لفاظی جنگ طلبانه افزایش یافته و این وظیفه مردم آمریكا است كه با تظاهرات و امضای طومار و تماس با نمایندگان خود در كنگره نسبت به جنگ با ایران هشدار دهند.

این طومار توسط صدها نهاد ضد جنگ شامل 'مركز كنترل تسلیحات و منع گسترش هسته ای' و گروه ' اقدام به صلح ' تهیه شده و تا روز شنبه بیش از 70 هزار امضاء جمع آوری شده است.

اروپام 2252 **1908





:: برچسب‌ها: عکس , روز تعطیل , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: